HELSINGÖR

Ja då var man hemma igen då :)
Var lite gungigt men inte allt för mycket så kräkpåsen kunde ligga kvar i väskan :)
Var ganska blåsigt men varmt i solen.
Gick runt o kollade i affärer , hittade nått litet men annars mest fönstershopping.
Fick lite nostalgi när jag såg en gammal vagn och likaså min mor.
Tänk en sådan har jag legat i när jag var liten. 
Snacka om antikvitet 
Helsingör är ganska charmigt med sina gamla byggnader och gränder men att åka över för att shoppa ger jag inte mycket för. Riktigt tråkiga affärer .
Men som sagt fint. 
Mest besviken av allt var jag nog trots allt efter att jag varit inne på de få konditori som finns på jakt efter romsnegle.
Inte någonstanns fanns det att få :(
Va?! Vad händer ?! Det dom är så gott.
Snyft , mitt favorit wienerbröd finns inte längre .....
Om ni någonsin springer på romsnegle när ni är i Danmark så för jössenamn tänk på mig. Minst 6 stycken vill jag ha och gärna 20. 
Så här ser de ut 
Gott, eller hur ?!


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...