NY VECKA

Måndag och första dagen på 5:2 dieten.
Ja, jag tänkte prova och se hur det funkar. Som tur är har jag inte haft så tunga kunder idag.
Det har också gått förvånansvärt bra, jag har druckit druckit och druckit ännu mer.
Ätit har jag också gjort men väldigt lite. Vattnades i munnen när jag och Cassie  gjorde omelett till kvällsmat med massor av tomater, gurka och lök.
Gott ?! Nja, det var iallafall mat.
Vi har valt att fasta måndagar och onsdagar.
Kan tillägga att nu framåt kvällen så har jag varit grymt frusen, lite huvudvärk och det maler och värker i benen. Frågan är , ska jag bli sjuk ?! eller är det en utrensning ?!
Bäddar ner mig i soffan och laddar inför morgondagen.
Talang blir en bra avkoppling :-))

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...