PERFECT HOME

Har funderat och tiden räcker inte riktigt till att göra allt och därför har jag bestämt mig för att läg/ga in en sista beställning hos Perfect Home och därefter avsluta det kapitlet.
Det har varit roligt och jag har sålt otroligt mycket men nu känner jag att jag hellre vill börja med " DET ANDRA" och satsa mer på det istället eftersom jag verkligen tror på dom produkterna.
Så är det något ni känner att ni vill beställa innan jag stänger det kapitlet så hojta till
Här har ni en länk till senaste katalogen med alla fina produkter

http://perfecthome.mediabook.no/23

Den 9 mars lägger jag in sista beställningen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...