RENSA UT

Vet inte riktigt vad som händer men jag är inne i ett  rensa ut och rensa bort läge.
Har kommit in i ett stim där jag verkar göra mig av med allt som retar en, får en att grubbla och saker som halvt stressar en.
Verkar vara mitt rensa ut år i år då. Bort med allt syndromet.
Det är ju iof positivt , bara det inte fylls på med nytt.
Känner att halva förra året och början på detta var ett tråkigt år. Hade ingen ork eller energi till att vara social mer än på jobbet och sen på kvällen och helgen orkade man inte med nått.
Inte har jag gjort ett endaste kul för min egen del  i heller. Har knappt varit utanför dörren, har inte varit ute med tjejkompisar sen i somras, har inte varit iväg på nått överhuvudtaget .
Känner att det är dax för en förändring nu. Men först ska allt gammalt bort. Sen är det MIN tur att ta tag i mig själv och börja leva och ha ett liv utanför dörrarna.
Kanske man skulle börja nån kurs ??? Fast vilken då ??? Och när ?? Jag jobbar ju för tusan alltid och kan jag plocka bort fler kvällar i veckan från jobbet??
Ja, ni hör ju själv, en omorganisation även på jobbet kanske ?? Alltså ,frågorna och funderingarna snurrar för fullt och som sagt jag känner att detta är förändringens år :-))



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...