SPÖKHUSET

Idag har jag varit och hälsat på Eva i mitt gamla spökhus. Tiden gick alldeles för fort bara . Var där kl.11 och plötsligt var klockan halv tre och det var dax att hämta Cornelia på skolan.
Pratade pratade och pratade. Åh jag säger bara wow, så fantastiskt fint det var. Huset var varsamt renoverat , den gamla charmen satt kvar men på ett så ombonat och mysigt sätt att det inte går att beskriva med ord. Eva har verkligen handlag för inredning och renovering. ALLT var så genomtänkt in i minsta detalj.
Jag är mycket imponerad.
Huset fyller 100 år detta året, inte konstigt att det spökar :-) även om det varit väldigt lugnt nu länge enl. Eva.
Ser fram emot när vi ska dit och äta middag och Lasse och Cassie också kan få se det.
Dom kommer tappa hakan , för det gjorde jag.
Skulle kunna flytta tillbaka vilken dag som helst .-))
Ha en underbar fredag vänner.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...