TREVLIGT SOM FAN

Måste börja med att berätta om hur trevligt vi hade det igår kväll hemma hos Jonas och Eva i vårt gamla hus.
Förstår bara inte vart tiden tog vägen. Vi kom dit vid sextiden, åt förrätt typ kl.åtta, middag kl.tio och efterrätt typ tolv.
Däremellan snackades det, skrattades och spelades musik.
Till och med Cassie och Cornelia hade kul och spelade wii med Tim ända tills klockan tre då det var tid att gå hem.
Cassie hade lite flaschbacks i huset men hon hade glömt bort mycket. Kul var att på dörrkarmen in till hennes gamla rum ( timis rum nu ) hade vi ett mått där vi mätt Cassie en gång i tiden. Svårt att se vilket datum det stod bara.
Väldigt väldigt rolig kväll iallafall och vi cyklade hem vid tre mätta och belåtna.
Tyvärr hade vi ingen sovmorgon direkt, vaknade till vid sju , låg och drog mig medan Cassie gjorde vid sig.
Fick i mig en stor stark ....kopp kaffe innan jag sen skulle köra henne till Raus kyrka där hon skulle sjunga med kören och bla sjunga solo.
Har varit lite halvslö sen dess , målat brädorna klart försökt  att såga i lecablock, gav upp det projektet ganska snart när jag inte kom någonstans med den grovtandade sågen.
Slappa lite till medan tvätten snurrade och nu blir det en tur ut till IKEA för att hitta lådor till blivande projektet.
Måste bara såga lecablocken :-(
Bygget fortsätter en annan dag .....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...