BAKLUCKELOPPIS

Nyss hemkommen och lastat av det lilla vi hade med oss hem igen :)
Dagen gick jäkligt fort och det var massor av folk . Blev av med mycket och Cassie fick runt 500 kr och jag runt 800kr.
Ja man blir inte rik men samtidigt så är det ju faktiskt kläder som bara hänger i garderoben .
Imorse när jag gick upp strax efter sju var jag inte jättemotiverad av att åka iväg , jag var trött och hade sovit dåligt .
Men jag stuvade in allt i bilen och vi åkte iväg trots allt .
Hamnade längst in i hörnan, bredvid oss hade vi en galen man som var lumpasamlare och allt vi sålde tyckte han var för billigt . Vi ville ju bara bli av med skiten :)
På andra sidan hade vi en ung kille som var ett träningsfreak och vi vet nu vad han äter både till frukost , lunch och middag. En härlig och rolig kille som nog hade ett gott öga till Cassie :)
Med dessa två personer sidan om oss så var det inte en lugn stund och framför allt ingen tråkig stund i heller .
Men nu är jag trött . Lasse har tagit med Cornelia på fotboll så jag tror jag lutar mig tillbaka i solstolen ett litet tag .....
Bara en kvart eller nått 
Zzzzzzz zzzzz

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...