FANTASTISKT

Mitt i allt kaos med massor av utgifter så får jag besked via facebook att jag blivit uppgraderad till Executive i it work. Det innebär ju lite nya möjligheter men också lite mer jobb att hålla sig kvar säkerligen.
Är inte helt hundra insatt i det men det jag vet är att det ger mig mer än tidigare .-) Högre belöning :-))
Satt igår och räknade ut vad jag lagt ut nu i kostnader för momsen som fd revisorn " glömt ",  momsen för januari -mars, arvode till gamla revisorn och arvodet till nya.
Vill inte skriva ut exakt belopp för bara de fyra utgifterna denna månaden men det rör sig om en bra bit över 60.000 och då har jag inta räknat in de VANLIGA månads kostnaderna.
Tro fan man behöver nervpiller, är stressad, på uselt humör och ett allmänt nervvrak.
Men som sagt sen kom detta beskedet och jag såg det strax innan jag skulle in till distriktsköterskan och ta blodtrycket och det kunde ju gått åt helsike men icke sa nicke
140/65 låg det på så det var ju kanon bra.
Känns ju bra, fast jag ska dit en gång till och ta ett tryck till. Detta är ju inför den kommande operationen i september.
Vet ni, nu ska jag byta om, njuta av valborg, glömma all jäkla stress och bara leva i nuet.
Grannarna kommer in på lite mat vid sju så jag får väl hoppa ur jobbekläderna och hoppa i en  lite snyggare outfit.
Glad Valborg till er alla !!!!!




I belive in this :-))
Det tog mig bara två månader och knappt nått arbete alls och plötsligt var jag Executive. Kan jag kan du !
Jag hjälper dig gärna.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...