GODER AFTON GODER AFTON BÅDE HERRE OCH FRU......

Tja då sitter man här igen och en dag har sprungit iväg igen.
Helt otroligt vad allt snurrar på snabbt nu.
Dagen börjar och sen är den slut igen. Snart helg :-)
Har så fullt i min kalender att jag inte får in mina kunder. Har egentligen träff med kollegerna nästa torsdag  till lunch men jag får nog tyvärr avboka det, har inga tider kvar att sätta in kunder på.
Har tom offrat några fredagar, kvällstiderna innan resan är slut sedan länge och jag skulle nog lätt kunna öppna upp en lördag också men jag måste ju jobba och JA jag borde ta hand om mig själv också men det hinns inte med just nu.
Det är verkligen kul att det rullar på som det gör och jag har nog aldrig någonsin haft en sådan start på ett år som jag haft detta året.
Helt galet !!!!!
Inte konstigt att man kraschlandar i soffan på kvällen och det är precis vad jag tänker göra nu, en djupdykning rätt ner i soffkuddarna :-)
Har bara lite saker att fixa på datorn först.
Natti Nuffsan !!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...