INTE HELG ÄN......

Nä, än kan jag inte ropa HELG
Ska jobba imorgon också .
Har sjukt mycket att göra , det är kul men det är mycket runt omkring som stressar mig otroligt mycket.
Mycket som måste lösas innan jag kan andas ut.
Naktdelen med att jag jobbar 8.15-18 är att hemmet förfaller och det blir ytterligare ett stressmoment.
Imorgon hinner jag inte heller med det för när jag jobbat klart ska jag hämta cassandra på skolan och sen ska vi köra till Ängelholms sjukhus för undersökning , eftet det ska hon köras ner till Landskrona till en kompis för övernattning. Sen får jag hem och hämta Cornelia hos mormor och nånstanns inimellan måste jag till banken.
Orkar inte !!!!!!!
Suck !!  
Godnatt !!!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...