MÅNDAG OCH RÖD DAG

Sista vilodagen på påskens ledighet.
Sovit katastrofalt dåligt. Vaknade 03.15 och det tog ett bra tag innan jag kunde somna om igen.
Lars har också sovit dåligt för han gick upp strax därpå.
I mitt fall så blev jag lite stressad igår kväll när jag öppnade eposten och fick uträkningar från Mia och räkningar.
Hu, mycket kostnader som ska ut denna månaden. Två revisorer som ska ha betalt, skatt och dubbel moms.
Får ont i magen :(
Jävla förra revisorn rent ut sagt. Hade han haft koll så hade jag sluppit en del av denna stressande skiten.

Så nu struntar vi i det idag och går vidare.
Hade ju hoppats på fint väder idag också men det verkar ju inte så.
Kan ju ändras i och för sig.
Lars är iväg och jobbar några timmar och vi får se vad dagen har att erbjuda  oss sen.
Hade planer på att cykla ner till stan men det hoppar vi nog över. Kanske en runda till Fredriksdal och kolla in Cassies fullvuxna häxa som dom gjort på skolan.
Vi får se......

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...