UNDERBAR START

Dagen har börjat så himla bra :-)
Jag har fått en ny distrubitör som ska gå med i mitt och Petras wrapp team.
Känns så kul att kunna bygga upp nått som är så nytt och alldeles från starten dessutom.
Kan ju bara bli bra :-)
Så under tiden som Inger låg wrappad om magen och fick ett litet lyft med ansiktsmasken så skrev jag in henne i vårt team. Tjoho !!!!!!
Nu jäklar.
Sen kom Petra med bullar och vi gick igenom och planerade lite ,satt sen ute och solade oss och drack kaffe och pratade skit.
Eller skit vill jag kanske inte säga utan hon gav mig många förslag på frågor som jag skulle ställa vidare till Mia för mitt företags räkning.
Fick ju lite av den här " suck-trötta-mig-känslan " när Petra frågade mig saker och jag bara tittade på henne och sa -VA !??! Kan man göra så ????
Det har jag gjort nu och jag vänta på vad Mia svarar, kanske jag har missat ytterligare saker i alla år pga den andra revisorn och isåfall så kan det ju nästan bara bli bättre om det kan funka så.
Iallafall så var klockan plötsligt 14 och Petra var tvungen att rusa iväg.
Snart ska jag gå till skolan och möta Cornelia och sen borde vi nog köra och handla ......
Eller ?!
Äsch, jag får se. Kanske gör det ikväll istället, eller imorgon.....!!!!!!
Nu ska jag iallafall ut i det finna vädret och möta Cornelia på skolan.


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...