HELG HELG VÄLSIGNADE HELG

Fy fasiken rent ut sagt vilken jävla vecka :(
Allt ifrån att i måndes upptäcka fukten i väggarna till att trampa runt barfota i vattenpölar inomhus samtidigt som man försöker vara en bra terapeut som alltid till sina kunder , bra Mamma till barnen ( lyckats mindre bra ) och en god hustru till mannen ( eh ..... Not ) samtidigt som man känner stressnivån i kroppen stiga till över maxnivå är ingen bra kombination.
Har verkligen längtat efter denna torsdagskvällen och den börjar ju fantastiskt bra :)
Kommer upp från jobb , glad för att jag gått fått en fin och trevlig tjej med som distrubitör i vårt fantastiska team :) med wrappen .
Kommer gå skitbra för henne :)
Cassie har dammsugat , bordet är dukat utomhus och maten på bordet .
Solen skiner och jag känner på mig att denna helgen kommer bli den bästa på länge :)
Så mitt i allt jäkla mörker med sjukdomar , ohyggliga summor pengar som ska ut tack vare slarv av revisorn ( mardröm ), panikångest  och fukt som förstör mitt jobb och källare så känns det konstigt nog faktiskt ganska hyfsat . 
Iallafall ikväll ......!!!!!!!
Vacation .... I need you SO BAD !!!!!


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...