IT`S A NEW DAY

Lördag och en rask promenad är avverkad för min del och en springtur har Lars klarat av.
Igår började jag och Lars kvällen lugnt och skönt :-)
Inga barn hemma och medans Lars fixade maten stack jag och hyrde 100 åringen på film till oss.
Satte oss tillrätta i soffan och hade inte sett speciellt länge på filmen då grannarna skickade ett sms och frågade om vi ville komma över och sjunga singstar.
Vi bestämde oss för att titta klart på filmen och därefter gick vi över till tumultet :-)
Nästa gång, påminn mig att ta med hörselkåpor.
Den familjen går verkligen in i det med svett, blod och tårar.
När jag och Lars gav upp framåt småtimmarna så stannade Cassie kvar och sjöng en runda till med Philip och Dennis och resten av ligan.
Nu har vi nog inga direkta planer på eftermiddagen men sen i kväll ska jag ut på galej med Patricia och hennes kompisar. Vi ska börja med att äta på Trappan och sen får vi se vad som händer.
Ska bli kul för det är allt bra länge sen man var ute på tjejkväll.
Blir säkert lite bilder framåt natten :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...