KORT PAUS

Avlämning av ett stycke barn på Ödåkra ridskola vid nio tiden.
Hämta Patricia och hem och jobba. 
Försöker avnjuta en kopp kaffe nu i min mikro paus.
Har bokat tid till lilla Popcorn :(
Blir nästan tårögd bara av tanken men han är gammal och skruttig nu och har levt lite på övertid ett tag.
Imorgon klockan 09.10 ska vår lilla gosiga kanin få somna in. 
Blir ingen glad nyhet för Cornelia när hon kommer hem från ridlägret idag :-((
Ikväll ska jag med mitt team ( en del av dem ) till Köpenhamn och på event med höjdarna från USA och resten av alla kolleger i Danmark som man känner fast aldrig har träffat.
Det blir ett spännande möte att äntligen få träffas in real life. 
Kommer säkert lite bilder senare ikväll eller imorgon.
Oj, nu kom min kund och kaffet är inte ens smakat på.....
Tiden springer iväg

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...