TRÖTT

Herre Gud ! 
What a day !
Har jag sagt att det är mycket nu ?!
Gör det igen .... Shit vad det är mycket nu. Veckorna innan semestern är fiullbokade, finns inte en tid kvar över huvudtaget och jag själv går på knäna och har ont i hela kroppen.
Men jag biter ihop , kämpar på för snart är det semester ;)
Sen är det ju ren hysteri runt wrapparna och det säljs massor , rycktet har spridit sig. 
Jag ska pä ett stort event i Köpenhamn den 30 maj tillsammans med alla mina roliga kolleger från både Sverige o Danmark som jag aldrig träffat mer än via vår fb sida och i vår chatt. 
Högsta hönsen från USA kommer och håller i eventet, spännande !
Imorgon jobbar jag först, sen kommer Petra och vi ska planera :)
Sen kommer en tjej som heter Sara och som vill veta mer om wrapparna och ev vill bli distrubitör :) men hon vill först testa så klart . Sen har jag en fd kursdeltagare i Göteborg som hört av sig och vill prova för att ev också bli distrubitör snart och snabbt . Borde kanske köra upp dit några timmar en helg och så kan ju familjen gå på Liseberg eller nått unde tiden :)
Det här hjulet snurrar på snabbt nu och det är mycket man vill hinna med nu innan man åker iväg en månad :))
I övrigt har jag och Cassie varit på ett svettigt zumba pass också , trodde jag skulle dö som vanligt men det gick bra


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...