VART TOG HELGEN VÄGEN?!

Söndag , redan ?!
Känns verkligen som om jag missat helgen och då har vi ju ändå gjort massor .
Var hemma hos Jessica och Johan i fredags, där var det Mexico tema. 
Senare på kvällen åkte vi ner till stan . Började med en drink på trappan i deras härliga lounge. 
Sen blev det fyllerondellen innan vi åkte hem , jag och Lars. 
Lördagen försvann, började med att Maria hämtade mig här hemma klockan nio. Vi åkte ner till stan och tog en frukost ihop innan vi bägge skulle klippa oss.
När jag var klar tog jag bussen hem och sen satte jag igång och skruva bort golvlisterna, vi städade undan och fixade innan vi klockan 17.00 skulle lyssna på Vox Angelica i Elinebergskyrkan.
Vox Angelica är kören som Cassie är med i. 
Jösses , vad fint dom sjöng och så duktiga dom är. 
Jag grät nästan en timme ( så länge varade uppträdandet ) 
Jag , Lars och mina föräldrar grät allihop när Cassie och Malin sjöng. Vilka röster .
Stolt mamma ! 
Sen på kvällen blev det grill och slappa.
Idag kommer min far hit och hjälper mig med att få upp golvet så Anticimex kan komma till imorgon med sina fläktar .
Fortsätter dricka mitt kaffe nu ....
Go Söndag !

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...