DRYGT 27 TIMMAR

Fast det blir nog mer när jag tänker efter , vi gick ju trots allt upp stax efter fem igår morse och nu är klockan strax runt åtta på morgonen hemma i Sverige så det är några timmar vi varit vakna.
Just nu är jag inte trött men sängen var jäkligt skön så jag lär nog somna in gott .
Vi var hemma hos Lisa, Seth vid åtta tiden ikväll och det blev barbecue och snack några timmar innan vi kände att det var ok att lägga sig .
Här kommer en samling bilder av dagen
Jag och Cornelia har installerat oss i planet, här har vi nu 12 timmar framför oss
Cassie o Lars sitter bakom 
Filmen igång och drycken beställd ;
Flygplansmat !!!!!! Tur det smakar bättre än det ser ut
Inte ens halvvägs och jag har redan en bortdomnad rumpa 
BARA 8 timmar o 22 minuter kvar ?!
Jösses !!
Men till slut efter långa köer till passkontrollen , bilguthyrningen så var vi äntligen på väg på 405 North mot 101 och mot Lisa o Seths hus 

Älskar de amerikanska vägarna 

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...