OUTLET

Idag åkte vi till Camarillo outlet. 
Vi hade tänkt oss bara ett par timmar men det blev 6 timmar.
Så mycket vi hittade :)
Jag hittade TRE klänningar i en och samma affär , otroligt med tanke på att jag inte hittade en ända när jag letade efter en på Väla.
Blev massor andra kläder också till oss alla. Tur vi åkte hit med tomma resväskor.
Lite smått och gott gömmer sig i påsarna
Blev lite poolbad när vi kom hem innan vi sen åkte till en restaurang med Lisa och Seth .
Klockan är bara nio och jag är pisstrött. 
Vaken mellan tre och halv fem . Somnade om och vaknade igen vid sextiden . Låg och drog mig till kl. Sju då jag gav upp och gick upp . 
Hoppas att vi får sovit i natt. 
Vi är redan förvarnade om soppbilarna ( tre stycken ) som kommer imorgon bitti kl. Sju .
Suck !!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...