SEMESTER

Nu är det äntligen semester .......
Sitter just nu med ett glas rödvin och planerar det sista inför resan.
Tja, planerar och planerar , det mesta är ju klart redan , det som fattas är ju toalettartiklarna och det får vi slänga ner imorgon efter hand.
Annars har vi nog koll på det mesta, hoppas jag.
Biljetter, pass, pengar och div viktiga papper är framlagda.
Tvätten upphängd, disken igång, soppåsar tömda.
Kylskåpet får mina föräldrar komma och tömma när vi åkt och ta det dom vill ha.
Grannarna är underrättade ( iallafall Håkan ) och Cilla kommer att jobba på precis som vanligt.
Nu ska jag bara fokusera på flygresan och förhoppningsvis överleva den utan panikattacker eller hjärtsvikt
Usch ! Instängd i en jäkla plåtburk i 12 timmar :((
Ja ja ett par flaskor vin sen så är man odödlig :-)
( Alltså jag pratar de små flaskorna ombord på planet )
Synd flyget inte har wifi on board, det hade varit rätt coolt att kunna surfa och facebooka på väg till LA.
Men iallafall nu innan jag packar ner datorn så hoppas jag att ni följer med mig och familjen på våra äventyr genom bloggen här.
Lovar att vara flitig med bilder .
Bloggar från mobilen imorgon ( kanske )
Kram till er alla, sakna oss inte för mycket nu
We will be back as a pimple in your butt ;)
Kram Kram

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...