SÖMN ÄR DET NÅTT MAN KAN BESTÄLLA?!

Hopplöst rent detta ju . Legat vaken sen halv fyra inatt igen .
Somnar in gott på kvällen men vaknar åt helsike förtidigt. 
Lars har sovit hela natten i natt , lucky him . 
Själv kämpar jag med att försöka somna om men det är fullständigt omöjligt. 
Tjejerna har hitentills också sovit uselt , igår hade Cornelia gått upp och lekt ett tag och sen gått o lagt sig igen. 
Undras hur de sovit i natt . 
Planen idag är nog att köra till Hollywood mest för att man nästan måste. 
För det är absolut inget speciellt annars . Nu är klockan 06.18 här och hemma i Sverige är hon 15.18. 
Min mage skriker efter mat så jag tror jag går upp , fixar kaffe , äter och inväntar dagen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...