TOPANGA MALL

Cassie ville så gärna kolla klart i shoppingcentret som vi var i för några dagar sen och vi känner att dagarna rinner ifrån oss lite nu. Våra planer blev senarelagda om att åka till San Francisco då Lisa o Seth hade lite andra planer .
I vilket fall som helst så bestämdes det att jag o Cassie åkte till shoppingcentrat och Lars o Cornelia stannade hemma vid poolen.
Tre timmar senare var vi tillbaka igen och Cassie var nöjd med sina fynd.
Allt jag längtade efter var solen och poolen och givetvis när vi kom hem ich hade bytat om till bikini så hade poolskötarna varit här och hällt i salt ( saltvattenspool ) och vi fick inte bada på två timmar :(
Jaja, det var skönt att ligga o läsa en bok också i solen .
På eftermiddagen kom Seths mamma Mimmi och åt kvällsmat med oss. Underbart att få träffa även henne en gång till . Tänk , hon skulle snart bli 90 år och pigg o kry även hon om än lite glömsk.
Lite ledsen är jag dock för jag glömde ta kort på Mimmi :((

Imorgon kör vi till Santa Barbara på en heldags utflykt jag Lars och tjejerna :)
Nattis !!!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...