VÅR MIDSOMMAR

Började dagen med att jag och Lisa körde till banken för att ta ut pengar till Lisas mamma Conny och hälsade sen på henne en liten stund . Ofattbart att Conny ska bli 102 år gammal , fortfarande helt klar och bor i en liten marklägenhet i ett litet samhälle dit alla pensionerade filmbuissnes folk bor. 
Alla som jobbat på något vis inom filmvärlden kan bo här med eget sjukhus, gym, bibliotek mm. Fantastiskt !
När vi varit där åkte vi hem igen, mötte upp de andra och körde ner till Down Town.
Besökte först Olvera street , en del av LA som varit mexikanskt och där allt var just typiskt mexikanskt
Sen åkte vi vidare, Seth släppte av mig , Lisa o Cassie vid santee där det finns massor av grossist företag och dit jag alltid åkte för att köpa kläder när jag bodde här. Cassie var helt lyrisk :)
Bilden över är därifrån . Massor med kläder,skor, väskor mm.
Sen blev det en tur till IKEA för att handla lite sill och andra svenska läkerheter till vårt midsommar firande.
Måste säga att vi lyckades väldigt bra.
Gott var det också. Tack IKEA .
Efter maten blev det bad i jaccuzin och ett dopp i poolen. 
Nu är vi helt slut efter den långa dagen och hoppar i säng.
Natti 

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...