ONT I MAGEN

Idag fick jag en kallelse till operationen av min spottkörteltumör.
Det blir förberedelser den 10 september och sen blir operationen den 23 september.
Usch, mår nästan illa av bara tanken och när man läser igenom informationshäftet så vänder sig magen ut o in ,
Vill inte , men måste.
Skönt är att jag fick besked redan nu så jag kan planera in kunderna. 
Turligt nog var det bara en kund jag behövde boka av som var inbokad på självaste operationsdagen.
Ja, så då är det bara till att försöka uthärda dessa veckorna då och jobba som fan för sen är det sjukskrivning 3 veckor :((
POSITIVT IDAG ÄR :
Att världens bästa far har varit här och lagt golvet i källaren :))
Mitt rum är klart. Tjoho !!
Jag har städat av det och ska börja flytta in och nu ber jag
Gode Gud låt det vara torrt nu och aldrig mer bli fuktskadat . 
Snälllllla !!!!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...