FÖDELSEDAG

Dagen har blivit eftermiddag och Cornelia, Cassie och Anna har cyklat med Lasse och Micke på fotboll.
Lasse hade några biljetter från jobbet så hela skaran utom jag följde med.
Jag har tagit hand om mig själv ;)
Druckit kaffe , skrubbat kroppen, läst och gjort en hårinpackning .
Just nu sitter jag med en av It works ansiktsmasker . Ska man skrämma skiten ur folk så är det nu ;)
Ha ha , hade varit lite kul om Jehovas  eller säljare ringde på dörren nu ....
Ha ha , tror ni dom blivit rädda ?
Jag är ju nästan själv livrädd varje gång jag går förbi en spegel .

Här kommer lite bilder från dagen 
Älskade tjejen fick vakna upp till våra ljuva stämmor o öppna paket
I stora paketet fanns ett brev som tog henne på jakt efter presenten.
Hon gick till postlådan vidare till grannens myshörna , därifrån till stallet , hem igen o leta under kuddar, hem till mormor o morfars lusthus som slutligen ledde hennevtill deras garage och därinne stod hennes present. En cykel som hon önskat sig hur länge som helst.
Hon blev överlycklig.
Senare på dagen åkte jag o Cassie till Rosenlunds slott för att hämta en klänning som Cassie la bud på igår när dom hade slotts auktionen . Hon vann klänningen och den hämtade vi 
En mycket vacker klänning som var lite lite för liten, men där är gott om tyg i fållen så man kan sy ut den. Så jäkla snygg på henne.
Cassie var överlycklig 

Tyget är så vackert o Välarbetat 

Så , så har dagen sett ut hitentills 
Kram 

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...