STORA FIXAR DAGEN

Storstädat hela huset och Lars har städat garaget och kört till tippen med skit.
Jag och Cassi körde sen till Media Mark för att beställa en diket till diskmaskinen, det var tydligen inte det enklaste men de skulle försöka hjälpa till att hitta en lösning .
Sen kollade vi in mobilerna också och det slutade med att jag kom hem med en Samsung galaxy 5 .
Jag kunde inte motstå när jag dessutom fick en klocka till som mäter steg, puls, sömn och en massa annan avancerad teknik som jag inte riktigt fattar.
Man skulle tydligen även kunna svara i telefonen i den , läsa sms m.m.
Får sätta mig in i det när jag lärt känna den nya telefonen mer.
Just nu försöker jag bara komma på hur allt funkar och så har jag laddat ner lite appar.
Än så länge så kan jag bara surfa på den hemma på wifi , simkortet är inte i än och jag kan leka med den nya telefonen innan jag sätter i kortet.
Fast det är hyfsat enkelt faktiskt, trodde det skulle vara svårare.
Sen har jag lite funderingar som jag nog får ta med nån Samsung kunnig .
Efter telefon bytet så blev det Väla och lite skolmaterial till Cassi inför skolstarten på tisdag.
Nu börjar allvaret igen för dem och Cornelia ska upp redan imorgon.
Tillbaka till alla rutiner igen och en ny vecka för mig och Lars.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...