ÄNTLIGEN

En tung och lång dag är över.
Flera ggr under dagen var jag nära att ge upp och avboka kunderna.
Min rygg, mina axlar pulserade av smärta och jag känner riktigt hur inflammerad jag är i musklerna.
Ville bara att dagen skulle ta Slut .
Anledningen till att jag bet ihop är ju för att jag inte kan ta emot kunderna förrän nu tidigast vecka 44.
Bara bit ihop och gör ditt jobb tänkte jag, du är snart ledig 3 veckor.
Tog till Slut en voltaren och då är det kris , jag tar aldrig tabletter annars.
Blev en halvtimme på spikmattan också efter jobb.
Äntligen är det kväll !!!!
Nu blir det glass och Idol.
Imorgon kör jag till Ljungby och salong Sawadeekha som har öppet hus och bjudit in till wrapp party.
De behövde hjälp och självklart hjälper vi till så jag o Petra kör upp imorgon bitti.
Kul :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...