HALV NIO

Hjärtat bultar och jag har lite ångest.
Har precis fått reda på nu ikväll att jag ska infinna mig på avd 35 imorgon klockan 8.30 och vänta på min operation.
Har ont i hela kroppen och hoppas att det är spänningar och INTE nått annat.
Många har ringt, messat och hört av sig för att önska mig lycka till imorgon och det värmer i mitt hjärta verkligen.
Tack alla :)
Önskar bara att ha detta överstökat nu och få komma hem igen och allt är bra.
Fram till 24 får jag äta ( så jag ska sitta uppe och trycka i mig mat ) och sen får jag dricka klara drycker fram till 06.30 så det blir till att hälla i sig en vodka i natt ,
Ha ha dom sa klara drycker .....
Sen undrar jag hur dom tycker att kaffe kan vara en klar dryck ?! Men kaffe utan mjölk blir det imorgon bitti typ 3 liter.
Nu ska jag försöka djupandas,  titta mig i spegeln och studera mitt ansikte.
Från och med imorgon kommer jag ha ett ärr som löper framför örat, upp bakom örat och en bit ner på halsen.
Nervös ?! Ja
Nagelbitare?! Ja
Let it be wednesday .
Puss o Kram

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...