RYSARE

Eftersom ALLA pratat om valet idag och ALLA har olika synpunkt på det så tänker jag bara säga att det blev precis den rysaren som  jag trodde det skulle bli.
Jag tillhör de 87% som INTE röstade på SD men blir inte förvånad att det gick som det gjorde .
I övrigt har det varit en bra men intensiv dag.
Har jävligt ont i min axel och rygg så det ska ändå trots allt bli skönt att ta det lugnt tre veckor efter operationen.
Nu är det lite Idol tittning med tjejerna.
Föresten Cassie har varit på sitt första jobb idag :)
Hennes kompis Lillemor ringde och frågade om hon ville jobba idag på olympia när det var insläpp till HIF - AIK.
Överlycklig sa hon ja och har alltså varit på sitt första jobb.
Förhoppningsvis kan det bli nån gång till innan säsongen  är över.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...