SLEEPOVER

Idag ska Cornelia äntligen få ha sitt kalas. Det blir ett övernattningsparty med 6 kompisar.
Vi har handlat, dukat, fixat Tipsrunda,  blåst ballonger mm.
Så nu väntar vi bara på att klockan ska bli 15 så hålligånget kan starta.
Mest glad över idag är Cornelia över att hon och jag åkte och köpte en ny dator till henne. Hon har varit utan väldigt länge då hennes gick i sönder när den "ramlade " ur bilen . Tror det är 6 veckor utan en dator , så jag antar att hon är lycklig.
Lars är iväg hela dagen och spelar pingis så kalasandet ligger på mina axlar.
Har inte hunnit ha kalaset tidigare och vi var tvungna att lägga det idag för att inte dra ut på det mycket längre för Cornelias del.
Nu ska jag luta mig tillbaka ett litet tag och läsa lite tidningar.
Snart blir det fullt ös.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...