HJÄRTAT SLUTADE SLÅ

Imorse när vi precis skulle sätta oss o äta frukost höll vi alla på att dö påven och samma gång.
Vår lilla Bailey skulle gå upp för trappan , råkade halka till och ramlar alltså mer mellan trappstegen faller 2 meter och slår i trappstegen i källaren.
Vi hörde hur hon slog i och vi alla rusade upp.
Jag rusade ner från trappan och jag ser då henne springa iväg och vill gömma sig.
Jag får tag i henne och bär upp henne i hennes säng. När hon ligger där så är hon lite snurrig och nyser hela tiden.
Hon vill bara blunda också.
Jag ringer djursjukhuset o pratar med dom där som tycker att vi absolut ska komma in med henne.
Vi hoppar i kläderna o kör in, på vägen in kommer det blod ur näsan på henne och vi blev givetvis jätte oroliga.
Väl där så undersöker dom henne och gör lite tester på henne och de konstaterar att hon mest troligast inte har en blödning och alla ben i kroppen på henne är hela.
Men vi ska vara observanta på visa saker under dagen.
Tack och lov så har hon efter många timmars sömn i FM faktiskt lekt och ätit bra.
Men usch  vad läskigt det var.
Nu har jag kattsäkrat trappen med hönsnät.
Imorgon ska jag jobba ., så får vi se hur det går.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...