ANNANDAGEN

Hu vad kallt det var imorse

Äntligen kändes det iallafall som vinter .
Hade lovat tjejerna att ta en tur ut på rean på Väla .
Sagt och gjort , vi var där när dom öppnade . Gick in i affärerna som dom ville in i och sen körde vi hem igen.
Var inte ensamma och jag är glad att vi var för så tidigt som vi var för det kom bara mer o mer folk .
Resten av dagen har bara varit slö
Funderar på om jag ska vara aktiv o duktig eller om jag ska sikta i det.
Skulle behöva måla dörrkarmar och dörrar på jobb.
Känns som ett evighetsprojekt och då drar jag mig från att börja med det eftersom jag vet att jag inte kan sluta förrän det är klart.
Tror jag skiter i det och fortsätter bara vara :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...