HINNER INTE MED

Lördag och kväll dessutom
Inser att jag inte hunnit blogga sen i onsdags men dagarna rusar iväg.
Igår var jag på möte i Malmö och i slutet blev jag gratulerad till min Diamond titel och fick ett fint halsband av Lene som är vår upline i Danmark.
Blev jätteglad.
Var hemma först vid 22.30 tiden
Sen i morse var det upp och förbereda inför frukostmötet med bla Lene o Petra.
Sen blev det en tur till Väla för att Lene , Vesna o Ranka ville se det.
Var där nån timmes tid tillsammans med dem innan sen Lasse hämtade upp mig.
En liten runda till stan där jag hittade en fin kappa som jag fick av Lars i julklapp ( tidig sådan )
Senare gick han vidare mot båtarna där han skulle möta upp arbetskompisar för att gå på julbord .
Resten av kvällen har jag o tjejerna bara myst.
Sett film och nu är det"  så ska det låta" .
Fortsätter med lördagsmyset.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...