LEDIG MÅNDAG

Är ledig men trots det blev det lite jobb.
En akut vaxkund stoppade jag in på morgonen innan jag åkte till systemet för att bunkra upp med div dricka till nyår .
Jag har även städat bort julen på jobb och haft fika besök av en väninna som jag inte sett på evigheter.
Lisen - sist jag såg träffade henne var minst 6 år sen om inte ännu längre sen.
Himla kul att ses och snacka i några timmar.
På eftermiddagen kände jag mig febrig o fick huvudvärk och gick o vilade lite.
Har fortfarande huvudvärk och går snart i säng.
Ska upp tidigt , hämta Petra och sen ska vi till en salong i Landskrona .
Spännande :)
Just nu fram till nyår kan man köpa wrappar väldigt billigt om man blir lojal kund
Läs mer på Www.nordicwraps.se
Säger snart godnatt

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...