STANNAR HEMMA

Vilken natt !!!
Klockan 06.10 kräktes Cornelia sista gången efter jag vet inte hur många gånger.
Jag sov hos henne och var uppe minst en gång var 20 e minut med spannen under hakan på henne.
Stackare!
Vid halv sju imorse somnade vi in gott och sov till klockan 10.
Jag har varit som en zombie men ändå lyckats plocka bort lite tomtar o jul.
Det ända som är kvar nu är granen.
Skönt !
Nytt år ska inledas utan julen
Vi skulle varit hos Christel o Niklas ikväll men eftersom Cornelias feber stigit hela dagen så beslöt vi oss för att avboka o stanna hemma tyvärr.
Jag såg verkligen fram emot att träffa dem.
39.3 har Cornelia i feber och hon har gått och lagt sig i sängen.
Soffan är annars det stället hon tillbringat dagen på.
Ja , det blir sällan som man tänkt sig och jag ser fram emot den 3 december då vi gör ett nytt försök igen.
Ha en trevlig lördag .
Jag lär väl somna på soffan vid nio tiden så var kanske tur vi stanna hemma.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...