VILKET JÄKLA SKIT

Seriöst ....
När tusan ska det börja hända nått positivt ???
Alltså detta året !! Det har banne mig varit nått skit hela året och det ska tydligen sluta med skit också :(
Även detta är ett problem som går att lösa MEN det tar bara av ens energi .
Jobbade  till kl.18 , trött som fan skulle jag slänga in dagens handdukar i tvätten.
Kommer in i tvättstugan och vad möter mig där !?
En jäkla översvämning sen maskinen innan :(
Suck , svart sörja över allt .
Det var bara till att börja torka upp så gott det gick. Skruva isär vasken för att kunna flytta skåpet och börja rensa avloppet.
Lars försökte att med hjälp av vattenslangen spola rent avloppet vilket resulterade i att mer svart sörja välde upp.
Fick inte loss stoppet och gav upp efter två timmar. Jag fick köra till mina föräldrar med handdukarna eftersom jag behöver dem imorgon.
Jaha, så då har vi stopp som heter duga i tvättstugan.
Orka !!!!
Snälla låt det bli 2015 och ett nytt liv Tack.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...