FÖDELSEDAG

Idag har det varit min dag hela dagen :)
Den började med lite sång av familjen och fina presenter. Ny pyjamas , fot spa och en middag ute på valfri restaurang valfri dag :)
Skulle kunna tro jag fyllde jämt ju . Sen blev det en lugn morgon med en kopp kaffe innan det var dax att hoppa in i duschen och förbereda sig för jobbet.
Patricia ringde och frågade om jag hade lucka vilket jag hade och vi bestämde att jag skulle komma hem till henne halv tolv.
Där väntade hon med en tårta full med ljus. Men innan det blev tårta blev det bullfika och massa presenter.
En orkidé,  en ask choklad , en flaska champagne och tårtan.  Jisses !!!
Satt och snackade några timmar innan jag fick sticka hem och jobba igen.
När jsg kom hem hade Jessica varit här och lämnat en bukett tulpaner , choklad och en bok.  Jisses !
När jsg sen var i källaren o jobbade så kom ett blombud med en stor bukett tulpaner ..... från mina föräldrar :)
Tusen tack ! Vilken överraskning.
På kvällen blev det god middag som alltid när Lars står vid spisen och en lugn kväll.
Har blivit så uppvaktad på alla håll o kanter,  Facebook , sms ,mail mm.
Nästan så man längtar till nästa födelsedag redan .
Kram och tack alla för allt <3

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...