PARTY VS MÖTE

Var kanske inte så pigg som jag önskat i morse när jag vaknade.
Även om jag nog var hemma i hyfsad tid , tror runt 01.30 så gjorde ju kvällens drinkar o snapsar att man var lite tung i huvudet.
Var på Tjejmiddag hos Maria , god mat , spel och goda snapsar. Mumsigt då
Mindre mumsigt idag.
Alltså , jag mådde bra men var jävligt trött när jag vaknade och skulle förbereda it work mötet som jag o Petra skulle hålla i kl.10.30 .
12 personer och mycket snack några timmar gjorde att jag senare la mig på soffan och mer eller mindre dog.
Men det var kul , både tjejträffen och mötet.
Men näste ggr ska jag INTE festa till det dagen innan.
Ligger kvar på soffan ett tag till ....
Eller vid närmare eftertanke , resten av kvällen.
Imorgon är det först jobb ett par timmar innan jag ska ner till Eslöv och en salong för att introducera wrapparna :)
Med dom nya stora bonusarna vill man ju gärna komma till näste steg som är dubbel Diamond.
Hade suttit fint.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...