EFFEKTIV

Gick upp tidigt , mest för att jag inte kunde sova.
Klockan 10 var jag i Rydebäck där jag tittade på ett nytt bord som jag tänkte Cornelia kunde ha som nytt skrivbord.
Vid detta kan hon både ha datorn och ändå få gott om plats med läxböcker eller ritblock.
Sagt och gjort. 500 kr fattigare och instuvat i bilen körde jag hem igen.
Cassie hjälpte mig lasta av. Sen körde jag o Cassie till Media Markt,  det var dax att förnya hennes mobilabonemang vilket vi gjorde.
Därefter en runda till Rusta
Vi körde även ut till Bali som hade 50 % på ALLT.
För längesen hade jag sett en gammal sliten skänk där som jag fastnat för pga att den var så ful fast snygg eller kanske så annorlunda.
Cassie som var med mig tyckte också att den var så fin och med halva priset blev det 3300 kr.
Levereras nästa vecka :)
Så när jag kom hem började jag att skrubba ner badrummet innan jag sen tog itu med att tömma och tvätta av vårt gamla vitrinskåp innan jag la in det på blocket.
Därefter skruvade jag ner Cornelias gamla skrivbord , det nya bordet är lite för högt men det tar mindre plats i rummet och blev faktiskt väldigt bra.
Cornelia blev super nöjd när hon kom hem från Sofia och såg resultatet .
Så, idag kan man säga att man legat i .
Känns bra och jag är väl förtjänt av soffan nu....
Skrev jag Föresten att det gamla vitrinskåpet är sålt :)
Det innebär i slut ändan att jag bara gav 2100 kr för vårt nya skåp.
Ganska bra deal.
Bye bye gamla
Welcome nya
Fast det ser tvärtom ut , hihi

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...