LEDIG

Har tagit lite påskledigt
Skönt.
Släppte av Cornelia , Lippi och Sebbe på tropikariet och sen körde jag och Cassie till söder där jag fixade nytt foto till körkort.
Haft det gamla nu i 10 år så nu är det dax att förnya.
När det var klart gick vi till Lindells trafikskola för att förhöra oss lite och ett tu tre så hade vi skrivit in Cassie i körskolan och köpt ett litet startpaket till henne innehållande 5 Körlektioner och första körningen bokad till nästa  vecka :)
Resten av dagen har jag städat och tvättat i vanlig ordning .
Säger godnatt nu MEN innan jag släcker så vill jag bara säga att det kommer bli en kanon sommar igen ;)
Hur jag vet ?! Kolla skatbon,  bygger högt = fin sommar

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...