FORTSÄTTER MYSA VIDARE

Varit trött som fan idag
Sover dåligt och har gjort ett tag nu och det känns i kroppen.
Sen har jag blivit så gammal så jag kommit in i klimakteriet på riktigt nu.
Vaknar varje natt av att det brinner i kroppen och sen kan jag inte somna om.
Humöret är så långt ner i skorna som det bara går att komma och jag ORKAR verkligen ingenting.
Urlakad totalt !
Nog första gången man faktiskt önskar att man fick sin mens nån gång, så svullenheten kan försvinna, humöret komma tillbaka och man får sova en natt utan att det brinner i kroppen.
Så jäkla tröttsamt nu och då är väl detta bara början antar jag.
Men nu är det snart dags för Kattis att komma på lite ost , kex och vin mys.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...