DAMMSUGARE

Tur jag har en ny fin dammsugare .
Buzzrar om en dammsugare
Dvs , jag testar och skriver sen omdöme.
Lite kul faktiskt och just nu har jag äran att Buzzra om denna PHILIPS PERFORERADE EXPERT.
Min första reaktion var hur tyst denna dammsugare är. Sen är där ett väldigt bra sug i den trots att den inte är på full styrka . En annan sak som jag också direkt märkte skillnad på var att denna kommer in i hörnor riktigt ordentligt och den fina borsten på munstycket liksom sveper ut skiten från golvlister och hörnor på ett smidigt sätt . Att den sen är lättkörd att dra runt på är också ett stort plus.
Jag är nöjd , väldigt nöjd !

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...