GÅRDAGEN

Började min lediga fredag med att faktiskt vara ledig och tänka på mig själv
Så medan tjejerna fortfarande sov tog jag en rask liten promenad i morgonsolen.
Hoppas i bikini när jag kom hem och ringde en massa telefon samtal och fick iväg lite mail.
Sen njöt jag av solen fram tills det var dax att köra Cornelia till stallet.
Han njuta ute i solen ett tag till innan det var dax att hämta henne igen.
På eftermiddagen kom sen tjejernas kusin Désirée på besök.
Hämtade henne hos Cajsa .
Vi pratade, åt god middag och tittade på film innan vi sen hoppade i säng vid midnatt .
Både Cornelia och Désirée sover än.
Lasse är iväg och sätter upp instrument inför kvällens spelning och Cassie har varit i Helsingör och festat och sover hos oona.
Själv sitter jag ute, läser en bok , dricker kaffe och lyssnar på fågelkvitter.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...