MORGON PROMENAD

Alltså ! sen min mens plötsligt bara försvann så har kroppen blivit helt upp och ner.
Går upp i vikt bara jag dricker ett glas vatten typ.
Nog första gången i mitt liv som jag verkligen önskade att man skulle få mens igen.
Så jäkla deprimerande.
Började morgonen med en kopp kaffe , hoppade i träningskläder och gick ut på en rejäl runda.
Började gå men efter bara 2 km hade jsg så ont i knä och smalben så jag fick stappla mig hemåt för att byta gympaskor och sen gick det mycket bättre.
7 km blev det
Känns bra :)
Har dock insett att jag nog får lägga lite pengar på ett par ordentliga gympaskor.
Även om det släppte direkt i mina knä och ben när jag byta skor så känns det ändå inte riktigt bra.
Så nu efter kaffet och duschen så blir det en runda ut på sko jakt.
Men jag är ganska nöjd med morgonen iallafall

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...