HELGEN

Ja man vill ju inte klaga men fasiken vilken värme det har varit.
Fredag var Lasse iväg på kvällen  och spelade på Jonstorps marknad med Bomix orkester.
Jag grillade för första ggr på vår gasol grill och det blev riktigt gott.
Patricia kom och åt med oss sen satt vi och snackade till kl 00.30
Riktigt skönt väder ute hela kvällen
Lördagen - poolhäng på dagen innan vi sen cykla hem och förberedde middag till våra gäster på kvällen.
Satt ute och snackade till 01.30 , då gick jag och la mig men Lars o Figge satt ute till halv tre .
Söndag - fixade i trädgården , var på stranden  och sen poolhäng med god middag hos mina föräldrar.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...