MIN FREDAG

Började morgonen med en fotbehandling hos Gina på Kropp och Fot nere på Elinebergsplatsen.
Efter det körde jag till Lasses jobb och hämtade fruktlådan som levereras varje fredag.
Hem med den och sen drog dammsugning och golv svabbningen igång.
Det tog mig 2,5 timme att bara dammsuga och svabba hela huset.
Jag borde dammtorkat också men då hade det tagit npgra timmar till och det hade jag inte tid med.
Strax innan 13 körde jag Cornelia till stallet , släppte av henne där och sen fortsatte jag och Cassie med lilla Måns till Din Vetrinär där det var dax för första vaccinationen.
Måns var hur duktig som helst.
Hem igen , lämnade katten och ut till Väla med Cassie för att köpa lite saker hon behöver inför skolstarten.
Passade perfekt för medan vi var där ringde Cornelia och ville bli hämtad vid 15 tiden på stallet.
Väl hemma igen blev det lite slappande innan jag sen skulle göra vid mig inför kvällens kräftskiva med Patricia hos hennes kompis Malin i Laröd.
En trevlig kväll som blev väldigt kall ju senare det blev. Vi satt ute hela tiden.
Idag ska vi till mina föräldrar och bada och grilla , fast det blåser ganska mycket förstås.
I övrigt så har Bailey varit väldigt nyfiken på Måns idag och dom smög efter varandra i flera timmar :)
Lite stryk fick han ta emot lillskrutt men han är sten cool och ger sig inte.
Efter ett tag tröttnade Bailey på att smyga efter honom och gick ut.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...