SVETTIGA SEKUNDER

Vilken jäkla tur jag såg när Mån smet ut.
Det har väl bara varit en tidsfråga egentligen innan Måns skulle komma på hur kattluckan fungerade.
Han har ju sett Bailey gå in och ut där hur länge som helst.
Ikväll när jag stod i köket såg jag hur han satt framför luckan och tittade ut.
Plötsligt trycker han på luckan med nosen och smiter ut.
Jösses!!!!
Jag bara skrek - Måns kom ut genom luckan och sprang fram till dörren som var låst.
Hämta nycklar samtidigt som Lars o Cornelia kom springande upp från källaren.
Öppnade dörren och gick ut lugnt för att inte skrämma honom.
Vi lyckades få tag i honom.
Pust !!!
Nu har vi låst luckan så att Bailey kan komma in men inte ut så nu får vi släppa ut henne .
Måns har fått på sig ett halsband fallifall och han är inte alls glad för det .
Pinglan skrämmer honom och han försöket springa ifrån sig själv.
Ser hur löjligt ut som helst.
Nu är han helt utslagen den lilla skrutten

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...