ULLARED

Insåg igår att hösten börjar närma sig med storm steg
Tjejerna behöver jackor och vintriga kläder och även skor.
Eftersom Lars är iväg och spelar pingis idag så beslöt jag och tjejerna oss gör att åka till Ullared idag.
Säkert inte den smartaste idén jag fått eftersom det precis varit lön men men vi går ta dagen till detta.  Det ska ju ändå regna hela dagen .
I övrigt är allt klart när det kommer till fönster . Igår var dom här och satte plåten och det har blivit så snyggt .
Fortfarande tror jag dock att dörren är öppen varje gång jag tittar ut i lilla hallen.
Man vänjer sig väl till Slut att det bara är fönstret.
Nu lite kaffe , pudra näsan och sen kör vi. Det börjar gå bättre med katterna också , dom är inte bästisar men kan ligga så här nära utan att slåss IBLAND.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...