VILKEN VECKA

Det har varit en sjukt intensiv vecka.
Det började i tisdags med att först jobba hela dagen , upp och duscha iväg till ridskolan hämta Cornelia,  slänga av henne hemma och iväg på möte kl.19 - 22
onsdag - kunder från 8.00 - 19.00 med ett fåtal mikro pauser. Dessa gick åt till att ringa upp kunder som lämnat meddelande.
Mat dessa dagarna - nutrilet och vatten.
Han inte äta , tugga förrän kvällsmaten.
Torsdag - den dagen var från början lika fullbokad som onsdagen . Laddat upp kylen med nutrilet.  Tack och lov avbokade kunderna sina tider vilket innebar att jag han uträtta alla ärenden som jag egentligen skulle gjort idag ( fredag ) och jag fick ringt en massa kunder mellan varven.
Fredag - som tur var slapp jag ju uträtta alla ärenden idag då jag han med dem i går.
Klockan 9 hade jag en genomgång om it works för en tjej som ev vill bli distributör   Det tog en timme
Ringde en annan som ville bli kund innan jag slängde mig i bilen och körde till Byagatan för att hjälpa mina föräldrar städa innan huset ska hyras ut.
Spenderade 3 timmar där innan jag sen hämtade frukten på Lasses jobb för att sen direkt nästan när jag kom hem köra Cornelia till stallet.
Hem igen och ringa resterande kunder jag inte hunnit med igår eller under dagen.
Tvättade några maskiner och NU kraschade jag i soffan.
Skulle varit iväg på födelsedags party hos Patricia i havsbaden,  men jag orkar inte....
Jätte ledsen för det så klart för det hade jag sett fram emot men Havsbaden är långt bort om man är trött och vill hem.
Just nu är jag ju hemma OCH trött.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...