FULL FART

Men fick man en chock i morse eller när man rullade upp rullgardinen och tittade ut .
Shit så mycket snö :)

Bailey vägrade gå ut och Måns hoppade som en kanin men kom snabbt tillbaka .
Kallt om tassarna var det :)
Julstöket har fortsatt hela dagen och allrummet , alla sovrum är städade och har adventsljusstakar uppe.
Köket fattas gardiner annars är där också klart.
Badrum och källaren tar jag mellan varven i veckan.
Ska försöka få lite julstämning i det stora rummet , inte lätt att få det rummet mysigt.
Vi var en runda till på Rusta och köpte ljusslingor och gardiner.
Vid fyra tiden åkte jag , Cornelia och Cassie ner till julskyltningen på Råå,  kallt som fasen och inte speciellt mysigt .
Mycket folk , trångt , kallt och man kommer varken fram eller bak.
Nu ska jag slänga mig i soffan , helt Slut efter en dag med full fart.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...