FULL FART

Men fick man en chock i morse eller när man rullade upp rullgardinen och tittade ut .
Shit så mycket snö :)

Bailey vägrade gå ut och Måns hoppade som en kanin men kom snabbt tillbaka .
Kallt om tassarna var det :)
Julstöket har fortsatt hela dagen och allrummet , alla sovrum är städade och har adventsljusstakar uppe.
Köket fattas gardiner annars är där också klart.
Badrum och källaren tar jag mellan varven i veckan.
Ska försöka få lite julstämning i det stora rummet , inte lätt att få det rummet mysigt.
Vi var en runda till på Rusta och köpte ljusslingor och gardiner.
Vid fyra tiden åkte jag , Cornelia och Cassie ner till julskyltningen på Råå,  kallt som fasen och inte speciellt mysigt .
Mycket folk , trångt , kallt och man kommer varken fram eller bak.
Nu ska jag slänga mig i soffan , helt Slut efter en dag med full fart.

Inga kommentarer:

TOTAL UTMATTNING

Har bestämt mig för att sova tills jag vaknar imorgon och om det så blir kl 13 så ska jag inte känna nån panik Måste helt enkelt återhämta ...